Main menu

Перший в Україні ексклюзивний тренінг “Конференц-сервіс. Перезавантаження”

Сьогодні індустрія  конференц-сервісу – це вже не тільки  додаткові  послуги  в готелі, курорті або бізнес-центрі. Це окрема  галузь з надання  широкого спектру послуг та  сервісу для бізнес-клієнтів, організаторів заходів найрізноманітніших напрямків.

Саме тому виникла  необхідність не тільки в підвищенні кваліфікації фахівців івент-послуг в готелі, а й в повній систематизації інформації, підвищенні якості та  рівня сервісу в івент-просторі готелю або курорту чи бізнес-центру.

За останні три роки майданчики для проведення заходів в Україні обирають не тільки вітчизняні компанії, але і зарубіжні бізнес-туристи.

В Україні вигідно проводити бізнес-заходи  з багатьох причин: можна вкластися в досить невеликий бюджет, об’єднати ділову частину з туристичною програмою, отримати додаткові можливості для розширення ринку і проведення ділових перемовин  тощо. Саме тому конференц-сервіс в готелі став вже не другорядною послугою, а серйозним  напрямком для розвитку і розширення якості проведення заходів, отримання додаткового джерела прибутку і поповнення клієнтської бази.

Перший в Україні ексклюзивний тренінг «Конференц-сервіс. Перезавантаження » розрахований для готелів і курортів та бізнес-центрів , готових вже в цьому році очолити рейтинг кращих майданчиків для проведення складних, цікавих та перспективних заходів і конференцій.

Цільова аудиторія:

Менеджери конференц-сервісу, менеджери відділу маркетингу, менеджери з продажу, івент-менеджери, фахівці відділу  комунікації з клієнтами, директори готелів  та / або курортів, конференц-менеджери бізнес-центрів.

1. Матеріали тренінгу засновані на багаторічному (більш 14 років) досвіді проведення галузевих бізнес-заходів, міжнародних конференцій, всеукраїнських тренінгів, конкурсних програм і тп. – Від категорії «стандарт» до категорії «люкс», а також на основі сформованої бази потреб ЦА – клієнтів та організаторів заходів, івент-підприємств  та корпоративних клієнтів.

2. До матеріалів тренінгу включено: інформаційний блок, практичний блок, блок базової документації.

3. Вся інформація тренінгу має успішний практичний досвід застосування в готельно-курортної галузі України.

4. Тренери – викладачі  володіють практичними навичками організації галузевих і міжнародних конференцій, які мають кваліфікацію – «експерт галузі», досвід тренерської роботи – від 14 до 18 років.

5. Випускники тренінгу – перші в Україні сертифіковані фахівці конференц-сервісу, з рекомендацією від провідних освітніх Академій готельної та СПА-галузі України.

Чому вигідно взяти участь в першому тренінгу “Конференц-сервіс. Перезавантаження”? На тренінгу Ви дізнаєтесь:

  1. Критерії вибору майданчика для бізнес-івенту  та аргументи для переконання клієнта обрати саме ваш готель.
  2. Як створити ефективну команду конференц-менеджерів.
  3. Потреби та вимоги сучасного конференц-сервісу.
  4. Визначення конкуретних переваг та стратегію продажу, базовану на результатах SWOT-аналізу
  5. Стратегію побудови відносин з підрядниками та критерії їх вибору.
  6. Методи збільшення клієнтської бази безпосередньо у процесі роботи.
  7. Як отримати подвійний прибуток від конференції.
  8. Як вибудувати результативну комунікацію з клієнтом та зробити його постійним. 
  9. Практичний кейс з розробки ефективної презентації конференц- сервісу.
  10. Які помилки роблять конкуренти і як їх не повторити.

Ви отримаєте:

  1. Дієвий чек-лист для ефективної підготовки до конференції.
  2. Алгоритм роботи з оргкомітетом клієнта для максимальної ефективності і прибутковості заходу.
  3. Нові ідеї для пакетів послуг.
  4. Алгоритм профілактики виникнення нестандартних ситуацій та шляхи  їх вирішення у разі виникнення.
  5. Знання та навички психологічної роботи в області івент в готелі.
  6. Систему отримання зворотного зв’язку і найбільш ефективні методи реклами Вашого конференц -пакету.
  7. Практичні приклади і кейси для організації складних заходів.
  8. Навики роботи з запереченнями та позитивного завершення перемовин.
  9. Кваліфікаційні вимоги для менеджерів конференц-сервісу.
  10. Післятренінговий супровід і безкоштовний аналіз вашого пакету конференц -послуг.

Тренінги проводять часто, але прийняти відповідальність за результати та допомогати учасниками після тренінгу готові не всі організатори.

Ми ніколи не робили заходи “як у всіх” і того разу не зрадимо традиції. Щоб допомогти розвитку галузі ділових подій та конференц-сервісу в Україні, ми підготували дещо унікальне. 

…відкритий НЕЗАЛЕЖНИЙ і ОБ”ЄКТИВНИЙ РЕЙТИНГ готелів та локацій конференц-сервісу в Україні;
За результатами рейтингу, кращі серед конференц- локацій будуть відзначені та нагороджені. 

Дипломи про проходження тренінгу з конференц-сервісу отримають не тільки менеджери, а й готелі та інші локації конференц-послуг.

Розвиток та результати наших учасників після тренінгу – головна ціль не лише учасників, а й наших викладачів. 

Ми створили вигідну програму  лояльності для учасників тренінгу.

Детальніше про програму та умови участі:  Конференц-Сервіс. Перезавантаження  
Подія у мережі 
 FB: Конференц-сервіс. Перезавантаження

Контакти оргкомітету:
+38044 209 2719; +38097 3514221sparesort-soyuz@ukr.net
www.soyuz-spa.com