Main menu


Турінформ Закарпаття збирає скарги туристів: зима 2015 – 2016

Туристичний інформаційний центр Закарпаття проводить роботу по збору скарг чи пропозицій від туристів, що відвідали Закарпаття протягом зими 2015 – 2016 року та у період різдвяно-новорічних свят.

Дана робота надзвичайно важлива, у подальшому, стане джерелом інформації, щодо вироблення пропозицій з покращення роботи закладів індустрії гостинності Закарпаття.

Увага: у темі листа вкажіть скарга/пропозицію та назву об’єкту.

У листі також опишіть:

  • назва та адреса закладу, місце вашого перебування
  • на що скаржитесь: наприклад – подія чи захід, обслуговування, проживання, харчування, не відповідність послуг
  • ваші зауваження до роботи гідів-екскурсоводів, офіціантів, працівників готелів, перевізників, музеїв.
  • дата вашого перебування
  • ініціали (за бажанням)

Найбільш типові скарги та претензії будуть опубліковані на сайті http://tourinform.org.ua/ та надіслані керівникам зазначених закладів.

Також, ми рекомендуємо, залишати достовірні відгуки на популярних системах бронювання, навігації, щоб туристи могли орієнтуватись.

Дана інформація буде враховуватись при визначенні рейтингу: Кращий учасник туристичного ринку Закарпаття – 2016

УВАГА: свої зауваження та пропозиції надсилайте на електронну адресу office@tourinform.org.ua 

Олександр Коваль, Турінформ Закарпаття