Дізнайтеся історію еко-крамниці “Амарант: health & vegan food”. Її засновниця, Шонія Ліана розповідає, як особистий досвід та потреби своєї родини спонукали її стати постачальником корисних, безглютенових та веган продуктів для особливих діток та всіх, хто обирає здоровий спосіб життя. Дізнайтеся про основні принципи вибору товарів, унікальні аспекти асортименту та чому покупці обирають еко-продукти. Локальні виробники, які співпрацюють з крамницею, а також популярні категорії товарів – усе це в нашому інтерв’ю.
Яка була ідея та задум, щодо створенням вашої еко-крамниці?
Передумовами створення магазину були найпростіші причини: мені потрібні були «живі» кошти для забезпечення життя своїх дітей, оскільки розлучення внесло свої корективи. Вибір сфери діяльності підприємництва став очевидним, так як допомагала сестрі в пошуку безлактозної та безглютенової продукції, і вже мала деякі напрацювання. Тому невтішний діагноз РАС (розлад аутичного спектру) у нашій сім’ї став мотиваційною силою в пошуку корисних, доступних, якісних товарів, які з часом стали необхідним елементом життя багатьох особливих діток. Допомагаючи сестрі, мій магазин став своєрідним «провайдером» для інших.
Які основні принципи використовуєте при виборі продуктів для свого асортименту?
Серед основних правил, якими я користуюсь при виборі товарів для асортименту магазину, виступають наступні: позначки Lactose Free, Gluten–Free, Vegan food; простий та зрозумілий склад; відсутність кофеїну; доступність товару і організація роботи з виробниками.
Які унікальні аспекти вашого асортименту роблять вашу крамницю відмінною від інших?
Перш за все, кожна крамниця у хелсі сфері вже є унікальною, оскільки більшість власників свідомо підходять до вибору такого сегменту, враховуючи багато ризиків. Свою унікальність я вбачаю у реалізації таких аспектів, як здоровий асортимент товарів з постійним оновленням нових позицій, відмінна альтернатива класичним солодощам-м’ясу-фастфуду та клієнт орієнтованість.
Чому ви вважаєте, що покупці повинні обирати еко-продукти?
Тому що, ми те – що ми їмо. Підтримуючи своє фізичне здоров’я, ми дбаємо про своє самопочуття, ментальне здоров’я, це наш внесок у наше ж майбутнє. Це одна сторона. А з іншого боку, для особливих, інклюзивних дітей, це вже стиль життя, їх реальність, їх необхідність.
Хто покупець? для кого спроектована крамниця, та яким чином вона відповідає на потреби своїх різноманітних клієнтів.
Завітавши до нас, кожна людина щось для себе обере, оскільки серед наших клієнтів є вегани, вегетаріанці, сироїди, спортсмени, лікарі, дієтологи, люди на безглютеновому харчуванні, діабетики та всі ті, хто слідкують за своїм здоров’я по тим чи іншим причинам. Окрім того, асортимент постійно збільшується, тому інтерес покупців лише зростає. Доречі, ми пропонуєм відмінну заміну продуктів для тих, хто тримає піст: ковбаси, сири, рослинне молоко, хамон, буженину, лосось тощо, а також вже готові страви (відкриту піцу, веганський фастфуд, салати, гриль-меню, другі страви тощо).
Чи ви співпрацюєте з локальними виробниками чи фермерами? Якщо так, які це бренди?
Так, звичайно, ми підтримуємо співпрацю з нашими місцевими виробниками, такими як Гречаний (безглютенова випічка), CHOCOLARA (цукерки, морозиво, шоколад), KOLOS (без дріжджова випічка), MIAFIT (підслолоджувач та безглютенові суміші), Cukrik (безлактозне морозиво), Mol family (натуральні рослинні олії та джеми без цукру), EcoFood (шоколад, пастила, сироїдні хлібці), MylkyMylK (рослинне молоко).
Як ви забезпечуєте якість продуктів у своїй крамниці?
Як вже зазначала, вибір продуктів є нашою особистою, сімейною справою. Тому ключовими аспектами у виборі є склад продукту, терміни, їх якість, яка забезпечується дотриманням умов зберігання, цілісності упакування та відповідного температурного режиму.
Які популярні продукти або категорії товарів у вас найбільш популярні серед клієнтів?
Найбільш популярними продуктами в нашій крамниці є натуральний шоколад та солодощі без цукру, корисні снеки, безкофеїнові напої, клітковина та різноманітне безглютенове борошно.
Як ви бачите майбутнє своєї крамниці та як ви плануєте розвивати свій асоримент?
Дякую за натхненні питання, але в реаліях сьогодення хочеться просто спокійно працювати, та підтримувати економіку нашої держави. А загалом, звісно є ідеї відкриття власного безглютенового виробництва, декофінатної лабораторії та Ретрит-Центру, але про це вже згодом.
Де ви знаходитесь? Як знайти?
На разі крамниця знаходиться за адресою м.Ужгород, пр.Свободи 45. Також ми здійснюєм доставку по місту та відправки транспортними компаніями.
Довідка:
Довідка:
- Шонія Ліана, студентка навчального проєкту “Bussines-skills для жінок”, власниця крамниці продуктів здорового харчування «Амарант»
- Навчальний проєкт “Бізнес-навики для жінок” реалізований за підтримки Відділу преси, освіти та культури посольства США в Україні, ДВНЗ “УЖНУ”, ГО “Університетський центр підтримки бізнесу “ПРО БОНО”.