Карпатське інформаційне агентство разом з Карпатським центром полінгових досліджень підвели підсумки цілорічного сезону брендингової діяльності в індустрії краю та узагальнили експертну та масову інформацію щодо кращих брендів Закарпаття-2013.
Фахівці КІА та КЦПД оцінювали бренди за кількома критеріями. Бренд повинен мати значний вплив на прийняття рішень про покупки споживача, а додана економічна вартість повинна бути позитивною (що вказує на те, що виручка компанії перевищує витрати на фінансування та відповідні витрати). Також бренд повинен володіти широкою цільовою групою, інформацію про нього повинні мати значна кількість потенційних або реальних споживачів.
А також:
– Бренд компанії повинен бути відомим серед не цільової аудиторії;
– Фінансові показники і звітність повинна бути відкритою.
Кращі бренди Закарпаття-2013
- Популярний бренд 2013 – Торт “Ужгород” (Валентин Штефаньо)
- Репутація і довіра 2013 – Чесько-український благодійний фонд “ВІЗА”
- Пивний бренд 2013 – Міжгірська Пивоварня, Міжгіря
- Винний бренд 2013 – Василь Анталовський (с.Бобовище, Мукачівський р-н)
- Медовий бренд 2013 – “Медовий дім” – Мукачево
- Смачний бренд 2013 – Кондитерська марка “Штефаньо”
- Торговельна мережа 2013 – ТЦ “Щодня”, м. Мукачево
- Етнонаціональний бренд 2013 – Еко-ферма “Тизеш”, село Ботар, Виноградівський р-н
- Регіональний проект 2013 – парк Шенборна, урочище Воєводино Перечинський район
- Освітній бренд 2013 – Ужгородський національний університет
- Промисловий бренд 2013 – Ужгородський Турбогаз, Ужгород
- Спортивний бренд 2013 – гандбольний клуб «Карпати», м. Ужгород
- Торгова марка 2013 – ТМ “Закарпатський пряник”
- Туристичний бренд 2013 – Скульптурна композиція фонтан у місті Виноградово та місті Егер, Угорщина