дослідження туризм закарпаття

Турінформ Закарпаття

Новини Закарпаття

Новорічно-різдвяний період 2022 року на Закарпатті – дослідження

By Олександр Коваль

January 21, 2022

Яким був новорічно-різдвяний період 2022 року на Закарпатті? Де були найбільші черги, які місця були найпопулярнішими? Про це в опитуванні Турінформ.

З метою оцінки ситуації та створення нових туристичних продуктів, покращення сервісу, виявленя потреб у візитерів та туристів, що відвдіують Закарпатську область.

Новорічно-різдвяний період 2022 року на Закарпатті дослідження

Туристичний інформаційний центр “Турінформ Закарпаття” провів онлайн-опитування фахівців туристичного супроводу, що супроводжували туристичні групи у новорічно-різдвяний період 2022 року на Закарпатті. Результати дослідження показали, що в цілому новорічно-різдвяний період був популярним серед туристів, що обрали відпочинок в Закарпатті. Про це повідомив керівник “Турінформ Закарпаття”, викладач факультету туризму УжНУ Олександр Коваль.

Очікування та реальність замовлень екскурсій на новий рік та Різдво 2022

На запитання “Чи справдились ваші очікування, від новорічно-різдв’яного періоду 2022 року в Закарпатській області”, то 47% респондентів відповіли, що ні, сподівання не справдились. 42% відповіли, що так, очікування справдились. 12% не очікували змін.

Що стосується оцінки кількості замовлень, за період з 24 грудня 2021 року – 10 січня 2022 року, у порівнянні з минулим сезоном, то 56% повідомили, що замовлень не було більше. 40% відзначили зростання кількості замовлень. 5% відзначили, що не було замовлень.

ТОП 5 найбліьш популярних місць на новий рік та Різдво 2022

Визначено туристичні місця, що користувались найбільшим попитом у зимовий період (Новий рік та Різдво) на території Закарпатської області. Респондентам був запропонований список, та пропозиція обрати ТОП 5, що користувались популярністю у їх туристів. Отже лідерами за популярністю стали:

  1. Місто Мукачево
  2. Село Пилипець
  3. Термальні води Косино
  4. Місто Ужгород
  5. Озеро Синевир

Рівень задоволеності якістю послуг

Наступним питанням, досліджувався рівень задоволеня якістю надання послуг туристам, учасниками ринку. Так, на думку екскурсоводів, що працювали з туристами в Закарпатті під час турів у новорічно-різдвяний період 2022 року –  37% відповіли, що задоволені якістю послуг. так само, 37% не побачили змін. У той же час, 26% були незадоволені якістю послуг, які надавались туристам.

Хто є основним замовником екскурсійних послуг

На запитання, хто є замовником екскурсійних послуг, та відповідно, яким чином приїзжають туристи. Респондентам було запропоновано обрати ТОП найбільш популярних замовників екскурсійних послуг у новорічно-різдвяний період 2022 року:

  1. Туроператори
  2. Рекомендації знайомих
  3. Замовлення через власні соціальні медіа, сайти
  4. Постійні замовлення
  5. Туристичний клуб, чи інший організатор турів
  6. Рекомендації від закладів розміщення
  7. Турагенти
  8. Туристичні-інформаційні центри
  9. Інші джерела

Де найдовше чекати туристи?

Враховуючи високий інтерес до новорічно-різдвяний свят, респондентам було запропоновано зробити оцінку доступності до основних найпопулярніших місць, у питанні труднощі з очікуваннями у туристів.

Отже, відзначено ТОП місць, де виникали черги у популярних місцях на Закарпатті – 29% респондентів відзначили, що очікування у черзі до озера Синевир було дуже складним. 25% відзначили черги до підйомників села Пилипець. 14% відзначили черги у замок Паланок. 13% відзначили черги до водоспаду Шипіт. 14% відзачили інші популярні місця з візитом та очікуваннями. Також, респонденти відзначили важливість отримувати оперативну інформацію, щодо ситуації з чергами. 

Розрахунки за послуги

Оцінка ситуації з розрахунками у місцях оплати за послуги. Так, 45% відзачило, що були проблеми з можливістю розрахунків, оскільки не працювали термінали. 30% відзначило, що проблем не було з розрахунками. 25% відзначило, що це було не суттєвим фактором.

Окрім того, було зібрано аналітичну інформацію, щодо:

За результатами опитування, будуть розроблені пропозиції з питань розвитку інфраструктури туризму, сервісної діяльності, та рекомендації, що дозволять збільшити кількість туристів у Закарпатті.

Довідка “Турінформ Закарпаття”:

Джерело: Турінформ Закарпаття