Аналітичний відділ «Турінформ Закарпаття» провів опитування серед туристів, що відвідали Ужгород на період масового цвітіння сакур.
Можна відзначити, що попит на тури «Період цвітіння сакури в Ужгороді» не зріс, у порівнянні з минулим роком. В той же час ціни на путівки зросли на 12 – 15%.
Аналіз турів, туристичних операторів, на період цвітіння сакур в Ужгород, демонструє, що Ужгород був додатковою атракцією у турах, ключовим місцем якого був Львів.
На думку експертів «Турінформ Закарпаття», головна проблема, у пасивності просування турів, це відсутність місць в готелях 27 – 28 квітня. Переважно їх викупили учасники турніру по спортивним танцям «Uzhgorod Open». Тобто, вже у лютому неможливо було забронювати місця, а отже й планувати тури. Компанії вийшли з ситуації бронюючи місця проживання в Мукачеві та околицях, але привабливість туру була нижча.
Опитування туристів, що відвідали Ужгород 27 – 28 квітня виявило чітку тенденцію, що у цьому році 35% тих, хто відвідав місто відзначили, що для них головним мотивом було, бажання, побачити цвітіння сакур. 25% туристів мали у планах відвідати цвітіння сакур. Загалом 45% туристів були задоволені від перебування в Ужгороді.
Негативним аспектом, 30% туристів відзначили проблеми з дорогою в Закарпатті (уточнення – поза основними шлахами, в той же час дорога в Закарпатті краща ніж за межами області), 27% туристів відзначили пил у повітрі.
Олександр Коваль, керівник «Турінформ Закарпаття»