За даними ринкового дослідження що було проведено “Турінформ Закарпаття” на замовлення ТСКР Панонія, туристи, що відвідують Закарпаття краще купують дрібні за розмірами, традиційні сувеніри що виготовляються народними умільцями Закарпаття.
В середньому один турист готовий витратити від 10 до 20 грн за спогади, саме так вони відзначили мотив придбання сувенірів. В першу чергу їх цікавлять сувеніри з тих традиційних матеріалів, що виготовляються в Закарпатті: вироби з дерева, кераміки, вишиті рушники.
Дослідження було проведено шляхом опитування учасників туристичних груп, гідів у період з 20 жовтня по 1 листопада 2006 року у м. Ужгород.
Дослідження було здійснено в рамках реалізації проекту “Розвиток зайнятості, навиків приватного підприємництва у гірських населених пунктах Закарпаття шляхом створення, організації та підтримки збуту продукції”, що виконується ТСКР “Панонія”.
Підтримка проекту К 05 – 0267 була здійснена Фондом Євразія за рахунок коштів, наданих Координатором проектів ОБСЄ в Україні та Агентством США з Міжнародного Розвитку (USAID).
Олександр Коваль, для Турінформ Закарпаття