Турінформ Закарпаття

Новини Закарпаття

Туристичні бренди Закарпаття-2011

By Олександр Коваль

December 21, 2011

Карпатське інформаційне агентство разом із Карпатським центром полінгових досліджень підвели підсумки цілорічного сезону брендингової діяльності в індустрії краю та узагальнили експертну та контентну інформацію щодо кращих брендів Закарпаття-2011.

Фахівці КІА та КЦПД оцінювали бренди за кількома критеріями. Бренд повинен мати значний вплив на прийняття рішень про покупки споживача, а додана економічна вартість повинна бути позитивною, що вказує на те, що виручка компанії перевищує витрати на фінансування та відповідні витрати. Також бренд повинен володіти широкою цільовою групою, інформацію про нього повинні мати значна кількість потенційних або реальних споживачів. А також бренд компанії має бути відомим серед не цільової аудиторії, в фінансові показники і звітність має бути відкритою. Таким чином, кращими брендами Закарпаття-2011 стали: