Турінформ Закарпаття

Новини Закарпаття

Ужгородський замок презентував оновлений бренд у день міста

By Олександр Коваль

September 13, 2025

12 вересня 2025 року, символічно у день міста Ужгорода, у стінах старовинного Ужгородського замку відбулася презентація його оновленого бренду під гаслом «З повагою до історії».

У події взяли участь представники Закарпатської обласної державної адміністрації, обласної ради, міський голова, керівники департаментів, партнери з міста Сабінов (Словаччина), а також місцеві гіди, музейні працівники, експерти й учасники туристичного ринку.

Перший заступник голови Закарпатської обласної ради Андрій Шекета привітав колектив з ініціативністю та успішною реалізацією проєкту, подякував за прагнення вдосконалювати роботу закладу та побажав нових досягнень. Він підкреслив, що колектив музею разом із міжнародними партнерами здійснив серйозну й професійну роботу, яка викликає щире захоплення. Це чудовий подарунок до Дня Ужгорода, адже гасло «Замок, який дав назву місту» звучить водночас красиво й історично справедливо. Також посадовець побажав партнерам успішного виконання всіх завдань проєкту.

Координатор проєкту в Україні, Євгеній Лукша (ГО «Асоціація проєктних менеджерів ЯДРО»)

Директорка музею Ольга Шумовська розповіла про важливість концепції оновленого бренду Ужгородського замку та окреслила його ключові особливості. За її словами, новий візуальний стиль і комунікаційна стратегія були розроблені у рамках міжнародного проєкту HUSKROUA «Цифрові рішення для об’єктів спадщини Сабінова та Ужгорода», що реалізується за підтримки Європейського Союзу у межах програми Interreg Next Угорщина – Словаччина – Румунія – Україна.

Основні акценти нового бренду

Ужгородський замок, нова айдентика

Замок, що назвав місто, представив нову айдентику і стратегію комунікації. Візуальний стиль базується на архітектурному плані пам’ятки та орієнтований на туристів різних поколінь.

Новий логотип Ужгородського замку

Перспективи використання бренду Ужгородського замку

Ребрендинг відкриває шлях для позиціювання Ужгородського замку як сучасного культурного хабу. Новий образ поєднує автентичність з інноваційними туристичними практиками й сприятиме зростанню відвідуваності та міжнародної впізнаваності пам’ятки.

Презентація розробленого логотипа та брендбуку стала можливою, завдяки реалізації транскордонного проєкту HUSKROUA/23/S/2.2/009 «Цифрові рішення для об’єктів спадщини Сабінова та Ужгорода».

ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА ПРО ПРОЄКТ

Назва і номер проєкту: HUSKROUA/23/S/2.2/009 «Цифрові рішення для об’єктів спадщини Сабінова та Ужгорода».

Проєкт виконується в рамках Програми Interreg Next Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна.

Партнери проєкту:

Період реалізації проєкту: 12 місяців (15.02.2025 – 14.02.2026).