Експертка зі стратегічних комунікацій Тетяна Фіщук, розкаже, як як розвиватись українським брендам та вести коммунікаціі під час війни, 9 червня в Ужгороді.
Бренд-стратегії для локальних брендів
Дата проведення: 9 червня, 2022 року (четвер)
Час початку: 17:00 запрошуємо всіх на “Board Discussion”
Тема зустрічі: Бренд-стратегії для локальних брендів
Спікер заходу: Тетяна Фіщук, розповість як розвиватись українським брендам.
Що потрібно знати про Тетяну Фіщук?
- Експертка зі стратегічних комунікацій для креативних індустрій
- Head of Communications Projector Institute
- Очолювала департамент маркетингу та комунікацій Всі Свої
- 16 років досвіду бренд комунікацій, просування міжнародних та локальних брендів.
Формат зустрічі – дискусія з модератором, ведуча Лариса Липкань – журналіст, лідер думки
Під час заходу учасники поспілкуються про:
- як розробити бренд-стратегію під локальний продукт
- локальне VS глобальне
- Коммунікаціі під час війни
- створення цінності вашого продукту
- захід для власників бізнесу і їх команд
Організатор події: Board Закарпаття
Місце проведення заходу: парк «Боздошський», ресторація “Роза і русин”
Вартість заходу 350 грн. Реєстрація на захід за посиланням: Бренд-стратегії для локальних брендів.
Увага! Зустріч благодійна. Кошти йдуть на підтримку фонду навчання жінок Projector Creative & Tech Foundation.
Читайте інші новини Закарпаття на порталі “Турінформ Закарпаття“.