За даними опитування туристично інформаційного центру Закарпаття, у січні 12% туристі, що відвідали Ужгород, шукали можливість придбати “глінтвейн”.
Винний туризм Закарпаття, стає все дедалі популярним серед туристів, що відвідують Закарпаття. Під час січневого опитування туристів у м. Ужгороді*, 12% респондентів, прагнули спробувати глінтвейн зроблений на основі закарпатського вина. 21% респондентів, відзначили, що знають про існування дегустаційних залів. 35% туристів, чули про фестиваль “Червене вино”, і позитивно ставляться до винорбних традицій Закарпаття. 17% туристів, що відвідують Закарпаття, переважно купують вино, як сувенір для себе та друзів.
*Опитування проводилось з 1 по 30 січня, було опитано 120 туристів.
Відділ ринкових досліджень “Турінформ”