Турінформ Закарпаття

Без категорії

Виробники традиційної продукції Закарпаття об’єднаються

By Олександр Коваль

May 17, 2012

Як повідомляє “Турінформ Закарпаття” 21 травня 2012 року у місті Мукачеве відбудеться робоча зустріч виробників традиційної продукції Закарпаття.

За словами Олександра Коваля, керівника Туристичного інформаційного центру Закарпаття, очікується створення неформальної асоціації, об’єднання виробників традиційної продукції, що здійснюють свою діяльність на території Закарпаття.

До Туристичного інформаційного центру Закарпаття дуже часто надходять запити, щодо отримання інформації про організацію та проведення ексклюзивних екскурсійних програм, до місць виробництва традиційної продукції. Наприклад – пасовище (полонина), вівчарів, що виробляють бринзу, можливостей дегустації, купівля продукції через різні канали (дегустаційні зали, інтернет, фестивалі та інше). Окремим етапом роботи, буде організація системи підготовки аніматорів, що зможуть здійснити інформаційно-візуалізаційний супровід по маршруту. Тому, ми й ініціюємо створення тематичних туристичних маршрутів, таких, як винний, медовий, сирний, а під них, у майбутньому розроблятимемо унікальні програми.

Досвід Закарпаття у розробці нових унікальних туристських продуктів на основі місцевих локальних ресурсів цікавить не лише закарпатських представників індустрії туризму, але й сусідів з інших областей України та закордону. На основі моніторингу послуг та потенціалу окремих зон в Закарпатті, розробляються моделі кластерів, що спрямовані на посилення кооперації, партнерства учасників туристського ринку, підвищення рівня компетенції працівників, обізнаності щодо культури та побуту регіону, підвищення ефективності роботи,  розвиток системи інформаційного співробітництва в туризмі, маркетингу подій та продуктів, і головне інтеграція локальних туриських продуктів в обласні, регіональні та міжрегіональні туристські продукти.

До ініціативної групи увійдуть:

У перспективі, товари місцевого виробництва, будуть позначені спеціальним маркуванням, що дозволить краще ідентифікувати їх у широкому різноманітті на полицях закарпатських магазинів, різноманітних місцях торгівлі, фестивалях, – повідомив Олександр Коваль.

Про цілі, завдання, найближчі плани повідомимо Вас пізніше.

Турінформ Закарпаття