Ви чули про часник з перцем, чи їли маринований чищений чи не чищений часник, часник з сиром, ягодами, лавандою та часник для туристів. Це справді цікаво.
Пропонуємо Вам переглянути розповідь відеоблогу «Б’ютифул Карпати» – про те, як звичайний аграрний бізнес переріс у туристичну родзинку Перечинщини, став брендом району та посприяв кооперації місцевих підприємців в роботі над створенням туристичного іміджу.
Відео: Як вирощування часнику розкрило нові можливості для бізнесу Перечинщини
Історія розпочалась 6 років тому, коли підприємець Владислав Симочко вирішив вирощувати часник, бо задумався, як так вийшло, що на ринках Закарпаття важко знайти навіть такий звичний продукт власного виробництва.
Зараз назва «Турянський часник» стала відомою як в області, так і в Україні, а місцеві ресторатори та виробники з гордістю наголошують, що використовують саме свій, Перечинський часник.