Пандемія COVID-19 матиме серйозні наслідки для всіх сфер діяльності. Наприклад, 2021 рік експерти туристичної галузі називають роком посткарантинної адаптації та кволого туризму.
За словами президента Закарпатської туристичної організації Федора Шандора, у 90% випадків туристи подорожуватимуть всередині країни. При чому ж на ринку виживуть ті бізнеси, які, втілюючи нові ідеї, працюють професійно та систематично.
«У зв’язку із обмеженнями туристичний ринок адаптується: перейде у нові форми онлайн-послуг (доставка їжі, віртуальні замовлення, онлайн подорожі) та соціального дистанціонування (сільський туризм, бунгало, окремі апартаменти, оренда автотранспорту). З’являться так звані підпільні послуги, серед яких закриті вечірки, сірий ринок», — вважає експерт.
Одним із продуктів, які дозволяють самостійно подорожувати Ужгородом, є сувенірний набір листівок з тематичними маршрутами «Пізнай Ужгород» та аудіогіди до них, видані українською та англійською мовами. Продукт створений громадською організацією «Щасливі діти» і є у вільному доступі за адресою: https://bit.ly/303cv41.
Наразі команда працює над розширенням, адже уже розробляються 10 унікальних маршрутів для самостійних подорожей по об’єктам Ужанської долини. Серед них — не лише пішохідні, а й вело- та автомобільні маршрути.
Такий проєкт, з одного боку, дозволить сприяти промоції та покращенню туристичної привабливості Ужанської долини, а з іншого, — знизити ризики інфікування коронавірусом. У підсумку, як і в попередньому проєкті, буде видано сувенірний набір листівок українською та англійською мовами, а самі маршрути будуть озвучені та завантажені на платформу міжнародного мобільного додатку izi.travel.
Проєкт «Промоція історико-культурної та природної спадщини Ужанської долини через формування нових партнерств і створення спільних продуктів» реалізовує громадська організація «Щасливі діти» у партнерстві з ГО «Асоціація фахівців туристичного супроводу Закарпаття» за підтримки Українського культурного фонду.