Відпочинок в Ужгороді буде не повним, якщо ви не відвідаєте історичне серце міста – Ужгородський замок, в якому відкрились нові експозиції та зали – Історія Ужгородського замку.
З квітня 2004 року на відвідувачів чекає “Кімната тортур” та дегустаційна зала кращих закарпатських вин у старовинних підвалах Ужгородського замку.
Впродовж багатьох років держава виділяє на фінансування музеїв, збереження пам’яток історії та архітектури вкрай мізерні кошти. Боляче спостерігати, як руйнуються, нищаться унікальні реліквії, зокрема, у нашому краї.
Створення дегустаційної зали та експозицій “Історія Ужгородського замку”, “Кімната тортур” – це перший в Україні вдалий проект на базі музейного закладу, в якому поєднано бізнес-ідею — створення якісного туристичного продукту і культурну та соціальну складові — збереження історичної та архітектурної спадщини.
Читайте також: Ужгородський замок – ТОП 10 цінностей
Як ефективно залучати бізнес до проектів збереження автентичної самобутності наших реліквій? Як підвищити привабливість музейних закладів? Чому такі проекти вигідні і для держави і для музеїв?
На ці та інші питання представників ЗМІ учасники прес-конференції дадуть вичерпні відповіді.
Журналісти усіх ЗМІ запрошуються у понеділок, 6 квітня, о 12 годині в Ужгородський замок на прес-конференцію начальника управління культури Закарпатської облдержадміністрації Юрія Глеби, директора Закарпатського краєзнавчого музею Василя Шеби, завідувача кафедри туризму УжНУ Федора Шандора та директора ТОВ “Ужгородський Замок”, Маргарити Мощак.
Організатори розкажуть і покажуть слайд-шоу про перевтілення занедбаних підвалів Ужгородського замку у вишуканий туристичний заклад, поділяться досвідом як на тлі постійної нестачі бюджетних коштів поєднати створення якісного туристичного продукту та зберегти унікальність нашої історико-культурної пам’ятки.
Прес-конференція відбудеться у підвалах Ужгородського замку.
Краєзнавчий музей, як джерело ідей та натхнення