Турінформ Закарпаття

Поради

Як провести якісні фестиваль чи подію?

By Олександр Коваль

November 18, 2017

Фестиваль, подія це не лише джерело доходів, але й чудова промоція міста, території, організаторів та команди.

Фестиваль чи події, на території міст це добре. А ще краще, коли усі цільові групи розуміють, що робиться, для кого, ким та коли, а головне задоволені результатом.

Але, які очікування сторін? Взагалі хто учасники цього процесу?

На своїх семінарах та тренінгах з питань просування території, формування привабливості дестинацій, часто використовую доволі просту модель, та алгоритм дій.

Але вона змушує замислитись над багатьма питаннями та критично оцінити сили, знайти унікальність, посилити акценти, побудувати комунікацію з цільовими групами.

Кожна подія унікальна, кожна команда специфічна, як і цілі сторін, але важливо все це обговорити ще на етапі обговорень, попереднього рішення, отже:

1. Що чекають від події організатори?

Хто вони? Звісно це організаційний комітет за участі різних сторін. Що ними керує? Яка їх мотивація?

2. Що чекають від події учасники?

Учасники, це не лише продавці послуг на території події, цей й ті, хто планує ними скористатись, як посередники, продаючи свої власні послуги.

Наприклад туроператори, які пропонують реалізацію турів під фестивалі. І ця їх робота відбувається не за тиждень, місяць.

Нормально, коли подія планується на рік вперед, на півріччя на квартал. А програма коригується за 1-3 місяці. Адже, це нагода для додаткової реклами, планування роботи та бронювання послуг: готелі, перевізники, екскурсії. Усі ці сторони на цьому будують свої власні стратегії продаж.

Отже, що хочуть учасники:

3. Що чекають від події гості?

Пам’ятайте:

Читайте також:

Далі буде. Маєте питання – пишіть. Також, буду вдячний за коментарі та поширення даного повідомлення нижче. Дякую.

Олександр Коваль, керівник “Турінформ Закарпаття”