Про тенденції, перспективи та інструменти розвитку туризму в гірській частині Закарпаття спілкувались 04-05 квітня 2013 року в с. Вишка, Великоберезнянького району, на тренінгу «Маркетинг в туризмі», що проводився для суб’єктів туристичних послуг.
Захід проводився з метою покращення рівня просування туристичних продуктів та послуг в рамках транскордонного співробітництва та сприяння розвитоку місцевих та транскордонних туристичних продуктів та послуг.
До участі у навчальній програмі проекту долучилися суб’єкти туристиних послуг (власники сільських садиб, туристичних комплексів Березнянщини, Міжгір’я, Волівця та Перечинщини), які зацікавлені у розвитку транскордонного туризму, підвищення привабливості регіональної туристичної індустрії.
До участі у заходів були запрошені також представники відділів туризму районів, які відповідальні за розвиток регіональних та місцевих туристичних ініціатив.
На тренінгу було окреслено основні тенденції та прогнози розвитку туристських ринків Карпат, України, Європи та світу.
А на прикладі Великоберезнянського району представлено ідеї ровитку туризму на основі можливих 30 різновидів видів туризму.
Учасники тренінгу познайомились з практичними аспектами проведення дослідження клієнтів, компаній, основ PR та брендингу в туризмі, позиціювання та просування тур.продуктів зони Красія, Ужпнська долина, а робота в групах сприяла налагодженню нових комтактів та мережених зв’язків.
Тренінг проводив експерт в галузі туризму, викладач кафедри туризму УжНУ Коваль Олександр.
Захід проводився за підтримки проекту «Карпатський туристичний шлях» Програми транскордонного співробітництва ЄІСП Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна 2007-2013, який виконується Комунальним підприємством «Агентство регіонального розвитку та транскордонного співробітництва «Закарпаття» Закарпатської обласної ради у партнерстві із Агентством підтримки регіонального розвитку м. Кошіце, Громадською організація «Фундація регіональних туристських ініціатив «Турєвроцентр» та Агентством сприяння сталому розвитку Карпатського регіону «ФОРЗА».
Турінформ Закарпаття
Додайте коментар
You must be logged in to post a comment.