«Турінформ Закарпаття» звернувся до експертів ринку, з приводу тенденцій, що зараз домінують на туринському ринку м. Ужгорода та Закарпаття.
Коментар Заступника директора Турагенції “Лагуна Ю” Павлишин Олени
Які тенденції спостерігаються на ринку?
У Порівнянні з минулими роками, коли туристи обирали традиційну Туреччину та Єгипет, за доступність цін та достойний рівень сервісу, цього літа більш популярним напрямком виїзного туризму стала Європа. Кілька операторів запропонували цікаві програми, що об’єднують екскурсії та відпочинок на морі. Особливе місце для українського туриста зайняли Греція та Хорватія. Так, готельєри Греції пропонували відпочивати дітям до 16 років безкоштовно, а у Хорватії третя людина в номері оплачувала лише 1 євро. Загальною тенденцією практично всіх напрямків пляжного туризму стало прагнення готельєрів зменшити кількість спеціальних пропозицій, або зовсім відмовитись від них.
Які ще особливості цьогорічного сезону?
Значно вигідніше було бронювати відпочинок заздалегідь. На акціях по ранньому бронюванню можна було зекономити близько 40%. Ера “гарячих турів” потроху втрачає свої позиції. Можливо, саме тому Туреччина та Єгипет видаються туристам значно дорожчими у цьому році. Практична відсутність спеціальних пропозицій з вильотом через один-два дні та знецінення гривні, закономірно, вплинули на збільшення вартості турів.
Як криза впливає на обрання напрямів відпочинку?
Що стосується загальної цінової тенденції, то всесвітня фінансова криза зачепила і туризм. Зокрема, люди з великими достатками почали вибирати трохи дешевший відпочинок, з середніми – значно дешевший, а всі інші обмежились поїздками на природу за місто. Відповідно, сегмент ринку звузився. Крім того, це зробило конкуренцію ще жорсткішою.
По-перше, значна частина туристів почали бронювати готелі та авіаквитки напряму, розраховуючи на вигідність такого рішення.
По-друге, серед тур агентств почалась конкуренція не як між професіоналами, а як між звичайними продавцями путівок. Фірми -“одноденки” роблять ставку на знижки, чим звичайно приваблюють туриста. Однак, туризм це не та галузь, де потрібно економити будь-якою ціною. Вартість туру визначає професіоналізм, відповідальність, фінансові гарантії, рейтинг туроператора та турагенції, а не лише сукупність наданих послуг.
Потік туристів до Туреччини знизився і через відому історію з оператором “Карія-тур”. На жаль, ЗМІ дають не завжди повну, і не завжди об’єктивну інформацію. «Карія-тур» була лише одним з кількох гравців на ринку. Її банкрутство зовсім не означає банкрутство всього напрямку, і, тим паче, будь-який вплив на діяльність інших операторів. У всіх гравців на ринку різні правила, різні концепції, різні партнери. Однак мас-медіа не надто хоче пояснювали це споживачам, чим дезорієнтували туристів.
Чи є яскраві відкриття?
Так, слід відзначити відпочинок у Болгарії. Невисокі ціни за достойну якість – і як результат, країна виходить на лідерські позиції у споживачів.
«Турінформ Закарпаття» звернувся до експертів ринку, з приводу тенденцій, що зараз домінують на туристському ринку м. Ужгорода та Закарпаття.
Коментар Заступника директора Турагенції “Лагуна Ю” Павлишин Олени
Які тенденції спостерігаються на ринку?
У Порівнянні з минулими роками, коли туристи обирали традиційну Туреччину та Єгипет, за доступність цін та достойний рівень сервісу, цього літа більш популярним напрямком виїзного туризму стала Європа. Кілька операторів запропонували цікаві програми, що об’єднують екскурсії та відпочинок на морі. Особливе місце для українського туриста зайняли Греція та Хорватія. Так, готельєри Греції пропонували відпочивати дітям до 16 років безкоштовно, а у Хорватії третя людина в номері оплачувала лише 1 євро. Загальною тенденцією практично всіх напрямків пляжного туризму стало прагнення готельєрів зменшити кількість спеціальних пропозицій, або зовсім відмовитись від них.
Які ще особливості цьогорічного сезону?
Значно вигідніше було бронювати відпочинок заздалегідь. На акціях по ранньому бронюванню можна було зекономити близько 40%. Ера “гарячих турів” потроху втрачає свої позиції. Можливо, саме тому Туреччина та Єгипет видаються туристам значно дорожчими у цьому році. Практична відсутність спеціальних пропозицій з вильотом через один-два дні та знецінення гривні, закономірно, вплинули на збільшення вартості турів.
Як криза впливає на обрання напрямів відпочинку?
Що стосується загальної цінової тенденції, то всесвітня фінансова криза зачепила і туризм. Зокрема, люди з великими достатками почали вибирати трохи дешевший відпочинок, з середніми – значно дешевший, а всі інші обмежились поїздками на природу за місто. Відповідно, сегмент ринку звузився. Крім того, це зробило конкуренцію ще жорсткішою.
По-перше, значна частина туристів почали бронювати готелі та авіаквитки напряму, розраховуючи на вигідність такого рішення.
По-друге, серед тур агентств почалась конкуренція не як між професіоналами, а як між звичайними продавцями путівок. Фірми -“одноденки” роблять ставку на знижки, чим звичайно приваблюють туриста.
Однак, туризм це не та галузь, де потрібно економити будь-якою ціною. Вартість туру визначає професіоналізм, відповідальність, фінансові гарантії, рейтинг туроператора та турагенції, а не лише сукупність наданих послуг.
Потік туристів до Туреччини знизився і через відому історію з оператором “Карія-тур”. На жаль, ЗМІ дають не завжди повну, і не завжди об’єктивну інформацію. «Карія-тур» була лише одним з кількох гравців на ринку. Її банкрутство зовсім не означає банкрутство всього напрямку, і, тим паче, будь-який вплив на діяльність інших операторів. У всіх гравців на ринку різні правила, різні концепції, різні партнери. Однак мас-медіа не надто хоче пояснювали це споживачам, чим дезорієнтували туристів.
Чи є яскраві відкриття?
Так, слід відзначити відпочинок у Болгарії. Невисокі ціни за достойну якість – і як результат, країна виходить на лідерські позиції у споживачів.
Додайте коментар
You must be logged in to post a comment.