Закарпаття прагне залучити туристів зі Сходу України відпочивати у сільському туризмі за рахунок унікальних туристичних продуктів.
Фахівці «Туристично інформаційного центру Закарпаття» та кафедри туризму УжНУ розробляють експериментальні маркетингові програми для садиб сільського туризму, у рамках програми розвитку туризму “Ужанська долина”. У експерименті задіяні окремі сільські садиби Велкоберезнянського та Перечинського району.
Тривалість впровадження програми квітень – травень 2011 року. Очікується визначення 10 найбільш цікавих туристичних місць які варто відвідати туристам у межах районів, та розробка маркетингової програми їх промоції
Як повідомив викладач кафедри туризму УжНУ Олександр Коваль, у рамках ініціативи у спільну маркетингову програму, на основі найбільш популярних туристичних продуктів, будуть інтегровані сільські садиби двох районів, проведено оцінку наявних рекреаційних, природних ресурсів, та вироблено рекомендації з просування турів на ринок.
За допомогою інтернет порталу “Турінформ Закарпаття” у інформаційному інтернет просторі Східної України буде проведено рекламну кампанію “Відпочивайте в Закарпатті”, з інформуванням щодо відпочинку у зазначених районах, з вказуванням конкретних турів, подій та унікальних програм які варто відвідати. Очікується зростання активності потоків туристів з Харківського, Донецького регіону, і звісно з інших регіонів України.
Додайте коментар
You must be logged in to post a comment.