З першого січня 2008 року Туристичний Інформаційний Центр Закарпаття запропонував новий інформаційний продукт для учасників галузі туризму, котрий поширюється через електронну пошту.
Кореспондент “Ужгород.нет.уа” звернувся до керівника Туристичного Інформаційного Центру Закарпаття Коваля Олександра за детальнішою інформацією.
Пане Олександр, яка мета інформаційного бюлетеню:
Іінформаційний бюлетень від Туристично інформаційного центру Закарпаття http://www.tourinform.org.ua , це щотижневий електронний вісник, що дає змогу читачам отримати корисну інформацію про різноманітні події, які могли б бути цікавими для відвідин, а саме про фестивалі яких на Закарпатті є надзвичайно велика кількість (у 2009 році понад 160 фестивалів та святкувань), про нові туристичні продукти, маршрути, нові об’єкти, також інформуємо про навчання для фахівців сектору, що обслуговують туристів (адже це і сектор розміщення, сектор харчування, транспортні послуги).
Звідки ідея його виникнення?
По перше, ідея започаткувати бюлетень виникла після того, як ми проаналізували звернення до офісу туристів, і побачили, що їх цікавить достовірна інформація, що є нового, актуального на Закарпатті (адже, перебуваючи 1 – 2 дні чи то у місті Ужгород, чи то проїздом через Закарпатську область, завжди можна знайти час і відвідати цікаві події що відбуваються в тих чи інших населених пунктах області).
По друге, мета бюлетеню, збільшити інформаційний обмін між учасниками туристичного ринку Закарпаття та підвищити привабливість області для туристів, адже, так само як і турист, так само інформацію потребують і менеджери готелів, ресторанів, туристичних фірм, власники садиб зеленого туризму, спеціалісти підприємств що організовують туристичні тури в готелях, тур фірмах, що працюють по Закарпаттю, в санаторіях, тим самим розширюють спектр своїх послуг. Дуже часто інформація з віснику є в нагоді для тих, до кого приїхали гості, є достовірне джерело інформації: куди піти, що побачити, де відпочити.
Яка аудиторія читачів бюлетеню?
– бюлетень отримують усі клієнти системи Турінформ, що є в базі даних готелі, пансіонати, тур фірми, зелений туризм, ресторани та інші, звичайно ті, хто має електронну пошту.
Окремою групою читачів є студенти, що навчають по спеціальності туризм, менеджер готельно – ресторанної справи.
Загалом, бюлетень у межах Закарпаття отримують та читають близько 2 тис читачів, за межами Закарпаття 750 читачів (представників тур фірм, готелів, ресторанів, прихильників).
Ми зацікавлені у якості продукту, нам цікаво що є корисним, яку саме інформацію потребують читачі. Для цього, щотижня ми по телефону підтримуємо зв’язок з учасниками туристичного ринку, зокрема дізнаємось про заповнення туристичних баз, садиб, дізнаємось про наявність снігу на гірськолижних базах і інформуємо туристів.Ол
Які плани на 2010 рік?
Окрім традиційної інформаційної діяльності, спрямованої на підтримку туристичної індустрії Закарпаття, ми розпочали новий проект, спрямований на популяризацію Закарпаття за його межами.
Продовжимо оцінювання якості роботи індустрії туризму Закарпаття, через систему рейтингів.
Як підписатись на електронну розсилку?
Підписатись на розсилку електронного бюлетеню можна звернувшись за адресою: Oleksandr.koval@gmail.com
Додайте коментар
You must be logged in to post a comment.