Електронна система реєстрації, сучасне приміщення, швидкість обробки інформації – головні чинники ефективної роботи.
Аналітичний відділ “Турінформ Закарпаття” провів опитування серед представників турфірм, та індивідуальних осіб, що здійснювали процес оформлення віз (шенгенських та прикордонних) в приміщенні консульств Угорщини та Словаччини міста Ужгород.
Респонденти дуже позитивно оцінили роботу Угорського консульства, на відміну від Словацького.
На думку керівника “Турінформ Закарпаття”, Олександра Коваля, чинниками, що визначили ефективність роботи Угорського консульства в Ужгороді насамперед слід відзначити електронну систему реєстрації громадян, що бажають отримати угорську візу (малу прикордонну, шенгенську) через консульство в Ужгороді, зручність та просторість приміщень для оформлення документів.
В той же час, у роботі Словацького консульства позитивним моментом було відзначено велику кількість багаторазових віз, що видаються громадянам України. Для туристичних фірм, це стало додатковим джерелом доходів. Серед негативними сторін було відзначено бар’єр у доступності візуальної інформації, великий наплив та черги серед бажаючих отримати шенгенську візу, незручність приміщення, для оформлення документів.
Довідка: опитування проводилось з 15 по 20 квітня 2013 року, серед клієнтів консульств Угорщини та Словаччини в місті Ужгород.
Додайте коментар
You must be logged in to post a comment.