Карпатське інформаційне агентство разом із Карпатським центром полінгових досліджень підвели підсумки цілорічного сезону брендингової діяльності в індустрії краю та узагальнили експертну та контентну інформацію щодо кращих брендів Закарпаття-2011.
Фахівці КІА та КЦПД оцінювали бренди за кількома критеріями. Бренд повинен мати значний вплив на прийняття рішень про покупки споживача, а додана економічна вартість повинна бути позитивною, що вказує на те, що виручка компанії перевищує витрати на фінансування та відповідні витрати. Також бренд повинен володіти широкою цільовою групою, інформацію про нього повинні мати значна кількість потенційних або реальних споживачів. А також бренд компанії має бути відомим серед не цільової аудиторії, в фінансові показники і звітність має бути відкритою.
Таким чином, кращими брендами Закарпаття-2011 стали:
- Популярний бренд 2011 – сакура – м.Ужгород
- Репутація і довіра 2011 – Ужгородський прес-клуб
- Пивний бренд 2011 – мережа “Пивна Точка”
- Винний бренд 2011 – Карло Шош (с.Кідьош, Берегівський р-н)
- Медовий бренд 2011 – “Медовий дім” – Мукачево
- Смачний бренд 2011 – кондитерська марка “Штефаньо”
- Торговельна мережа 2011 – ТЦ “Епіцентр”
- Етнонаціональний бренд 2011 – Закарпатське божоле
- Регіональний проект 2011 – Ужгородський торт
- Освітній бренд 2011 – стоматологічний факультет УжНУ
- Промисловий бренд 2011 – Еврокар
- Торгова марка 2011 – “ПАН ЕКО” (с.Ботар, Виноградівський р-н)
- Туристичний бренд 2011 – Провулок “Гірчичне зерно” (Ужгород)
Додайте коментар
You must be logged in to post a comment.