Фестиваль, подія це не лише джерело доходів, але й чудова промоція міста, території, організаторів та команди.
Фестиваль чи події, на території міст це добре. А ще краще, коли усі цільові групи розуміють, що робиться, для кого, ким та коли, а головне задоволені результатом.
Але, які очікування сторін? Взагалі хто учасники цього процесу?
На своїх семінарах та тренінгах з питань просування території, формування привабливості дестинацій, часто використовую доволі просту модель, та алгоритм дій.
Але вона змушує замислитись над багатьма питаннями та критично оцінити сили, знайти унікальність, посилити акценти, побудувати комунікацію з цільовими групами.
Кожна подія унікальна, кожна команда специфічна, як і цілі сторін, але важливо все це обговорити ще на етапі обговорень, попереднього рішення, отже:
1. Що чекають від події організатори?
Хто вони? Звісно це організаційний комітет за участі різних сторін. Що ними керує? Яка їх мотивація?
-
органи влади: делегувати повноваження у питанні організації та проведення культурно-масових заходів; сформувати позитивний імідж території; створення умов для реалізації ініціатив; зростання доходів суб’єктів ринку та сплата податків; ріст доходів місцевих надавачів послуг: проживання, харчування, перевізників, екскурсоводів, музеїв, та інших; збільшення позитивного контенту у медіа; ріст задоволення для місцевих жителів; розвиток інфраструктури…. що ще?
-
організаційний комітет: реалізувати задум; розробити цікаву програму; сформувати умови участі учасників; отримати задоволення; задовольнити цільові групи: учасники та гості; скласти бюджет та окупити витрати; пакети для спонсорів; робота з медіа та просування; прорекламувати подію та місто; виконати соціальне замовлення міста чи сторін на проведення заходів; створити умови для продаж послуг та продуктів; провести якісну промоцію заходу; отримати дохід….. що ще?
2. Що чекають від події учасники?
Учасники, це не лише продавці послуг на території події, цей й ті, хто планує ними скористатись, як посередники, продаючи свої власні послуги.
Наприклад туроператори, які пропонують реалізацію турів під фестивалі. І ця їх робота відбувається не за тиждень, місяць.
Нормально, коли подія планується на рік вперед, на півріччя на квартал. А програма коригується за 1-3 місяці. Адже, це нагода для додаткової реклами, планування роботи та бронювання послуг: готелі, перевізники, екскурсії. Усі ці сторони на цьому будують свої власні стратегії продаж.
Отже, що хочуть учасники:
- інформація: вчасно дізнатись про подію; отримати інформацію про умови; оцінити інформацію та прийняти ефективні рішення. Ефективно планувати: рік, квартал, місяць, тиждень. Що ще?
- рішення та результат: яка ціль від участі: зростання продаж продуктів та послуг; власна реклама; зростання доходів; соціальна підтримка культурних чи іміджевих ініціатив; зустріч з друзями, що ще?
3. Що чекають від події гості?
- загалом: вчасно дізнатись анонс, запланувати поїздку в місто; отримати задоволення від ідеї; потрапити на цікаву програму, атмосферу; задоволення.
- місцеві жителі: задовольнити свої потреби у спілкуванні з друзями; отримати естетичне задоволення; планувати час.
- туристи: запланувати поїздку; купити тур; забронювати готелі, купити квитки на поїзд, автобус; чекати на зустріч.
Пам’ятайте:
- будь яка подія у своїй основі має чіткий алгоритм дій. Невиконання якого, або ігнорування важливих складових, це шлях до провалу;
- розраховуйте та бережіть сили, час та репутацію для інших цікавих проектів;
- “крила успіху”, які отримані від попередніх заходів, дуже небезпечні в ніші подієвого маркетингу. Адже це дуже непередбачуваний вид діяльності, бізнесу. Якщо вийшло у перший раз, не факт, що вийде у 2-й, 3-й раз.
- технологія та стандарт проведення події зрозумілий, але має бути системний підхід, з аналізом причин, зв’язків та наслідків;
- Один рік, це 365 днів, 12 місяців, 52 тижні та сотні подій, та десятки організаторів. Всі прагнуть завоювати довіру цільової аудиторії.
Читайте також:
Далі буде. Маєте питання – пишіть. Також, буду вдячний за коментарі та поширення даного повідомлення нижче. Дякую.
Олександр Коваль, керівник “Турінформ Закарпаття”
Додайте коментар
You must be logged in to post a comment.